Η Ψυχή μας πάντα προς το Φως

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Οι πρώτες μου εντυπώσεις από τον κόσμο των ιστολογίων

Είμαι καινούργια στον κόσμο των ιστολογίων, δεν έχω συμπληρώσει ούτε ένα μήνα στο χώρο. Σήμερα ενέγραψα το ιστολόγιό μου στο SYNC και περιδιαβαίνοντας την μπλογκόσφαιρα παρατήρησα πολύ χαβαλέ , που ήταν αναμενόμενος, αλλά και οργή και κατάθλιψη.
Περισσεύει η οργή, ο θυμός και η μελαγχολία και αυτό σίγουρα πρέπει κάτι να σημαίνει. Ασφαλώς δεν είμαι εγώ η αρμόδια να κρίνω, αλλά σίγουρα μπορώ να καταλάβω, έστω να αφουγκραστώ, ότι κάτι συμβαίνει στην κοινωνία μας, κάτι έχει αλλάξει και κάτι αναμένεται.
Είμαι 43 ετών, έζησα έντονα την εποχή των μεγάλων ιδεών και των μεγάλων προσδοκιών, όμως τώρα νιώθω ότι οι νέοι δεν πιστεύουν και δεν προσδοκούν τίποτε. Απλώς εκφράζουν την οργή και την απογοήτευσή τους για ό,τι τους συμβαίνει και φοβάμαι ότι η οργή, που δεν ελπίζει σε τίποτε, αυτή αργά ή γρήγορα θα ξεχειλίσει. ΝΙΝΘΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: